luni, 15 iulie 2013

Viata unui corporatist (2)

Prima zi de corporatist...


.''..urmeaza statia Pipera cu peronul pe partea stanga...''

Hmmm...azi e prima zi de munca! Ce ma bucur! Sper ca nu mi-am sifonat costumul in metrou, ca nu m-a calcat nimeni, e perfect! O sa fie foarte misto cred! Ce birouri frumoase, cate geamuri, masini noi aici, oare care o sa mi-o dea mie de maine? 

Ce bine ca am terminat facultatea aia plictisitoare, gata, intru in viata!

Dupa 8 ore:

A fost frumos tare azi la munca, d-abia astept sa le povestesc prietenilor si parintilor cum e primul loc de munca. Au cafea la bucatarie pentru care nici nu trebuie sa bag bani ca la facultate, toata lumea e draguta, am cunoscut toti colegii, asistenta lu sefu era marfa rau...sigur face ceva cu ea. Inca nu am un loc al meu, dar am stat pe langa colegi, care mi-au aratat ce trebuie sa fac.

E super, I love my job!


Dupa 3 luni de corporatism...


"...urmeaza statia Pipera cu peronul pe partea stanga..."

Azi am facut 3 luni, o sa imi faca contract pe nedeterminata...e 8.30. Camasa sta bine, nu m-a calcat nimeni, sunt ok, mi-e putin cam somn.
Uite-l pe ala de la marketing ce masina are si mie inca nu mi-a dat niciuna.

Stau la coada la cafea, imi iau una si ies la tigara.

Dupa 10 ore:

Inca putin si termin proiectul ala. Oare am mancat ceva azi?? Nu imi mai aduc aminte. Ce bine era la facultate, tot ce trebuia sa fac era sa invat. Ce spritzuri...ce chefuri. E 19.00. Gata plec acasa, o sa termin maine!


Dupa un an de corporatism...


"...urmeaza statia pipera cu peronul pe partea stanga..."


Nici acum nu mi-a dat masina...e 8.00.
Poate ma intalnesc cu fata de la 2 la tigara azi. Am camasa putin sifonata, pantofii sunt ok, am fost ieri pe Lipscani la un club si sunt obosit.

Dupa 12 ore:

Nu am mancat nimic azi, nu am avut timp. Nici macar nu mi-am facut targetul luna asta. Oare ce ma fac? E 20.00, ma duc acasa.
Nu mi-am mai sunat parintii de 2 saptamani.


Dupa 3 ani de corporatism...


"...urmeaza statia Pipera cu peronul pe partea stanga..."

Nici nu mi-am calcat camasa. Azi nu-mi dau sacoul jos. Am pantofii murdari. Azi noapte am dormit 5 ore, e 7.30. Nu am mai vazut un film de 3-4 luni. Ultima bere pe care am baut-o a fost acum o luna, la televizor, acasa. Pe prostul ala de langa mine l-a pus sef de departament. Ieri m-a intrebat de ce in Londra nu e ceasul cat e si la noi...


Dupa 14 ore:

Nu mai suport, imi bag picioarele!
Mirosul de metrou isi are locul lui pe creier acolo si nu pleaca, lumina zilei o vad numai pe geam, mi-e dor de o ciorba, vreau sa stau degeaba vreo 2 luni si sa nu fac nimic! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu