vineri, 5 iulie 2013

Dragostea se face in minim doi…



Hopa, hopa …Penelopa, dar ce avem noi aici? Frumuseii muzicii romanesti sunt impreuna?! Asa ne zic publicatiile colorate ca e gata treaba, Fratziware si cu Jamelia petrec ‘Cand noaptea vine’.

Le sta bine impreuna, perechea ‘E marfa tare!’.

Observati cat de frumoasa e Antonia in randurile de mai sus????


Scrisoarea pe care a trimis-o Alex Velea catre sotia lui, Ana:

‘’Draga mea sotie,




Iti scriu aceasta scrisoare sa iti spun ca nu mai vreau sa fii ‘Doamna mea’.

Zilele astea am dat prima oara peste ‘Dragoste la prima vedere’ si nu ma mai simt bine ‘Cand sunt cu tine’.
O fata frumoasa a venit dupa un concert si mi-a zis ‘Yamasha’, iar eu, fara sa stau pe ganduri i-am raspuns ‘Ce ti-as face’ daca o sa te prind! De atunci ‘Doar ea’ mi-a stat pe cap si mi-am zis ca am numai ‘One Shot’ sa o prind, daca nu o sa vad numai ‘Cai verzi pe pereti’.
Stiu ca in gandul tau imi spui acum ‘Don’t say it’s over’, dar din pacate s-a terminat.
Lasa-ma sa iti spun cu un dulce ‘Whisper’, ca atunci ‘Cand noaptea vine’, o sa am pe altcineva langa mine.
Nu vreau sa mai fie ‘Secret, discret’ acest lucru, dar cum ti-am spus in multiple randuri, ‘Dragostea se face in minim doi’.

Nu vreau niciodata sa ma consideri un ‘Maidanez’ atunci cand o sa ma vezi ‘Sus pe bar’ alaturi de ea.




Bum shakalaka,


Alex Velea Fratziware


P.S. Mi-a zis fata ....si inca unu Cornel sa iti trimit un sincer 'Pleaca', maine o sa-ti treaca si sa stii ca nu o sa fiu 'Marionette' pentru 'Morena' , da?!
P.S.2 Sa vezi ce soacraaaa aaaaam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu