vineri, 5 iulie 2013

N-am nimic cu Oana Roman

Ma tot 'cearta' lumea ca pun pe Facebook bancuri/glume..anecdote chiar:))..cu Oana Roman.
Nu am nimic personal cu ea, doar ca mai aud cate o caterinca de gen cu ea...si nu am cum sa nu o pun, eu sunt adeptul 'Ce imi place mie, dau si aproapelui meu' asa ca, nu stiu daca sughite sau nu de fiecare data cand se citeste sau se vorbeste despre ea, desi nu cred, pentru ca e foarte coerenta la emisiunea pe care o modereaza, dar pana la urma esti o persoana publica, iti asumi si de bine si de rau.

P.S. Azi am pus si o gluma cu Gerard Butler de exemplu:

Ce i-a zis Gerard Butler lu' Oana Roman???
Mananci ca SPARTAAAAA!:

....deci vedeti, nu e totul despre ea.

Va mai pun aici mai jos cele cateva glume scrise, scoase sau auzite cu ea si cu un mic comentariu literar:

'Cand Oana Roman iese la sushi, brusc mai dispare cate-un grup de balene.'

Dupa ce ca saracele sunt pe cale de disparitie din cauza ca tanti balena il tot refuza pe nea balenoi, cu pretextul ca o doare capul, mai se fac si sushi....sushi pentru.....ati ghicit Onuca! Deci pentru toata lumea rea care zice ca Onuca e balena, avem aici argumentul! Ea nu e balena, ea manaca balene!..cateva odata la o masa.

'La nunta la Oana Roman, cand a aruncat buchetul, domnishoarele de onoare l-au prins in orasul urmator!'

Va dati seama ce nebunie! A aruncat asa de departe buchetul si nici macar sport de performanta gen aruncarea ciocanului nu a facut in copilarie.

'Ce faci daca n-ai ancora la vapor??....o legi bine pe Oana Roman si o arunci in apa!'

A se preciza....locul in care o arunci sa nu fie cu balene ca se intampla ce ziceam mai sus si doi, sa nu fie funia mai mica decat adancimea apei ca ti s-a dus vaporu'!

'Oana Roman intr-o zi caniculara: "O shaorma cu gheata va rog!'' ' 

Sos doriti?...nu Gheatzaaaa gheatzaaa sa fie peste tot!

Oana Roman la mall:
- As dori sa vad si eu un costum de baie care sa imi vina!
Vanzatoarea:
- Sincer...si eu!

Si la croitor ce se intampla?..ii ia marimea cu metrul legat de bumerang?

Si cam astea sunt toate glumitzele cu Onuca. Gata o sa pun punct aici, am nevoie de un alt personaj.

O zi frumoasa!

Un comentariu: